zaterdag 4 oktober 2014

Fotografie: Inspiratie uit Tijdschriften

 
Zoek even op internet en je vindt binnen no time de meest prachtige foto's van de meest geweldige fotografen. En hoewel online foto's kijken heel makkelijk en snel gaat, vind ik niks mooier dan een foto geprint op mooi papier. Vandaag deel ik een paar van mijn favoriete foto's die ik de afgelopen tijd uit verschillende tijdschriften heb gehaald.
 
 

 

  
P.S. Weet iemand toevallig of je ergens voor weinig geld oude tijdschriften kan kopen? Ik zou het liefst op elk fashiontijdschrift een abonnement nemen zodat ik een overload aan inspiratiefoto's heb, maar dat wordt wel een vrij dure grap (het gaat me ook alleen om de foto's en niet om de tekst). En bij de bibliotheek zullen ze het niet heel fijn vinden als ik foto's tijdschriften ga scheuren, haha.
Dus, als je iets weet, let me know!